Հնչարտաբերական վարժություններ` լեզվի համար նախատեսված

12825455_1105937769458378_1629154715_n

Պրակտիկորեն  բոլոր  երեխաները  1-4 տարեկան  հասակում  աղավաղում  են  հնչյունները,  երբ  արտաբերում  են  բառեր և  ֆրազաներ,  քանի  որ  կա  հնչյունային  և  հնչութային  լսողության  ֆիզիոլոգիապես  հիմնավորված  անբավարարություն:

Վաղ  տարիքում  հնչարտաբերման  անբավարարությունը  ստացել  է  ֆիզիոլոգիական  թլվատություն  անվանումը:  Սրա  հիմքում  ընկած  է  միաժամանակ  հնչյունային և  հնչութային  լսողության  անհասությունը:  5-5,5 տարեկանում  այս  երկու  գործընթացները  պետք  է  սկսեն  գործեն  իրարից  անկախ,  հստակ  ու  ճիշտ,  հակառակ    դեպքում  կունենանք  խոսքի խանգարում:

Այդ իսկ պատճառով անհրաժեշտ է իրականացնել կանխարգելիչ աշխատանքներ`  կատարելով  լեզվի  համար  նախատեսված  վարժություններ.

  • <<Ճոճանակ>>: Կատարվում են լեզվի  շարժումներ` աջ-ձախ:
  • <<Ձիուկ>>: Լեզուն բարձրանում է,  սեղմվում  վերին  ծնոտին,  ապա կտրուկ  տեղափովում  և  անցնում  ստորին  դիրքին:  Լեզվի  անջատման  պահին  լսվում  է  չտտոց:
  • <<Քաղցր մուրաբա>>: Լեզվով կատարելով  շրջանաձև  շարժումներ  լիզում  ենք  շուրթերը  և այլն:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s