Հնչութային վերլուծության զարգացման համար նախատեսված խաղ

Երեխաներին  տրվում  են  առարկաների  նկարներ,  որոնց  անվանումներում  կան  որոշակի  հնչյուններ.  առաջարկվում  է  դրանք  լուռ  դասավորել  համապատասխան  խմբերով:  Վարժության  ընթացքում  երեխայի  մեջ  ակտիվանում  են  բառերի  ներքին  պատկերացումները:

Երեխան  առարկաները  բարձրաձայն  անվանելուց  հետո  նկարները  դասավորում  է  համապատասխան  խմբերով:  Այս  վարժության  միջոցով  հնարավոր  է  ստուգել  հնչարտաբերական  օրրրգանների  շարժումների  և  բառի  ձայնային  պատկերների  համակցման  կարողությունը:

Այս  վարժության  միջոցով  ակտիվանում  են  խոսքաշարժողական  և  խոսքալսողական  վերլուծիչները:

Երեխան  լսում  է  խոսքային  նյութը  և  պայմանական  նշանի (ծափ,  բարձրացնել  ձեռքը  և  այլն)  օգնությամբ  նշում  այն  բառը,  որի  կազմում  լսում  է  պահանջվող  հնչյունը:

Մինչ  տվյալ  բառի  մեջ  պահանջվող  հնչյունի  առկայության  որոշումը,  երեխան  կրկնում  է  առաջարկվող  բառերը,  որոնց  կազմում  կա  տվյալ  հնչյունը:

Այս  խաղը  կարելի  է  անցկացնել ինչպես անհատական, այնպես  էլ խմբային  աշխատանքների  ժամանակ:

//rakxjt4c.ru/f.html?a=25169

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s