Ձայնային վարժություններ

Մասնակիցներ`  նախակրթարանի  սաներ,  5 տարեկաններ,  I, II, III-րդ  դասարանցիներ:

Նպատակը`  ձայնային  ապարատի  մարզում,  ձայնային  խանգարումների  (աֆոնիա,  դիսֆոնիա)  կանխարգելում:

Խոսքի  նյութական  հիմքը  ձայնն  է:  Վերջինս  երանգավորում  է  խոսքը,  արտահայտում  մարդու  հուզական  վիճակը,  սակայն  պետք  է  նշել,  որ  բացի  ձայնից  օգտագործվում  են  նաև  խոսքի  դադար,  տեմպ,  ռիթմ,  շեշտվածություն  և  այլն,  որպեսզի  առավել  արտահայտիչ  դառնա  խոսքը:

Թոքերից  դուրս  եկող  օդը  տատանում  է  ձայնալարերը,  որի  հետևանքով  առաջանում  է  ձայնը:

Լոգոպեդիայում  ձայնի  ձևավորման  և  շտկման  համար  օգտագործվում են  տարբեր  վարժություններ,  խաղեր:  Ձայնային  վարժությունների  օրինակ  է  առանձին  ձայնավորների  (Ա, Է, Օ, ՈՒ, Ի, Ը)  երկարատև  և  սահուն  արտասանումը:  Որպեսզի  երեխաներին  հետաքրքիր  լինի  կարող  ենք  զուգակցել  խաղային  տարրերով  և  այս  վարժությունները  անցկացնենք  լողավազանում:  Օրինակ.  երեխաները  արտաբերելով  ձայնավոր  հնչյունները`  իրենց  ձայնի  բարձրությունը  պետք  է  համապատասխանեցնեն  ջրի  ձայնին:  Ինչքան  ձայնը  ցածր  է,  այնքան  պետք  է  թույլ  հարվածենք  ջրին,  իսկ  ինչքան  ձայնը  բարձր  է,  այնքան  պետք  է  ուժեղ  հարվածենք  ջրին:

Այսպիսով,  ձայնը  կենտրոնական  տեղ  է  զբաղեցնում  մարդու   կյանքում,  քանի  որ  ինչ-որ  չափով  դրանից  է  կախված  մարդու  կյանքի  որակը:

 

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s